SIKÇA SORULAN SORULAR

 

 

 

 

Ürünler kendi tasarımınız mı?


Ürünlerimiz özel olarak tasarlanmaktadır. El işçiliği ile üretilmektedir.

Ürünlerinizin kalıpları değişkenlik gösteriyor mu?


Ürünlerimiz tam kalıp şeklinde üretilmektedir.

Sipariş etmek istediğim ürün tükendiğinde stoklar tekrar güncellenir mi?


Stoklarımız sürekli yenilenmekte ve ürünlerimiz sezon süresince tekrar satışa açılmaktadır.

 

İnternet sitesi dışında sipariş oluşturabilir miyim?


Evet. Telefonla sipariş seçeneğinden ya da Whatsapp Sipariş Hattı 0539 566 80 90 üzerinden de siparişinizi oluşturabilirsiniz

 

Alışverişimi hangi ödeme seçenekleri ile gerçekleştirebilirim?


Siparişlerinizin ödemesini kapıda ödeme, havale ve eft seçeneklerinden biri ile yapabilirsiniz.

 

Alışverişimi taksitlendirme imkânım var mı?


Evet alışverişlerinizi taksitle ödeme yapabilirsiniz.

 

Kredi kartı bilgilerim güvende mi?


Şirketimiz, alışveriş sitelerimizden alışveriş yapan kredi kartı sahiplerinin güvenliğini ilk planda tutmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde sistemimizde saklanmamaktadır. Online olarak kredi kartı ile verilen siparişlerin ödeme/fatura/teslimat adresi bilgilerinin güvenilirliği şirketimiz tarafından Kredi Kartları Sahtekarlığı 'na karşı denetlenmektedir.

 

Ürünlerin fiyatına KDV dahil mi?

 

www.vivace.com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.

 

Siparişim kaç günde teslim edilir?


Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 3 iş gününde kargoya teslim edilmektedir.

Siparişimin takibini nereden yapabilirim?


Web sayfamız üzerindeki ‘Sipariş Takibi’ seçeceğinden kargo takibinizi yapabilirsiniz

 

Kargo ücreti öder miyim?


Web sitemiz üzerinden verilen siparişlerde kargo ücretsizdir.

 

Siparişimi oluşturduktan sonra değişiklik yapabilir miyim?


Siparişiniz henüz kargoya verilmedi ise müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek değişiklik yapabilirsiniz.

 

Teslimat sırasında hasarlı paket ile karşılaşırsam ne yapmalıyım?


Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Böyle bir durum olduğunda kargoyu teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız.

 

Ürün değişim süresi kaç gündür?


Değişim süremiz 14 gündür.

 

Ürün değişimi için kargo ücreti öder miyim?


Ürün değişimlerinde tarafımıza MNG Kargo gönderebilirsiniz. Ürün değişimlerinde kargo alıcıya aittir.

 

Değişime gönderdiğim ürün kaç gün içerisinde adresime teslim edilir?


Ürün kontrolü yapıldıktan sonra değişiminiz 7 iş günü içerisinde yapılıp size tekrar gönderilecektir.

 

Ürünü değişime nasıl göndermeliyim?


Aldığınız ürünü çeşitli sebeplerden dolayı değiştirmek istediğinizde ürünü düzgün bir şekilde paket haline getirerek; tüm aksesuarları ile kutu üzerinde fatura koli bandı yapıştırılmadan ve mutlaka orijinal kutusu ile faturanızın arkasına nasıl bir değişim istediğinizi adres, telefon, alıcı adı ile birlikte geri göndermeniz yeterlidir. Gönderileriniz kutusu bozuk, koli bantlı ya da kutusuz geldiği takdirde değişim olmayacaktır.

 

Siparişimi iptal ettiğimde kaç gün içinde geri ödeme yapılır?


Siparişi iptal ettiğinizde ya da ürünü geri iade ettiğinizde, ürünün bize ulaşmasından itibaren 7-10 iş günü içerisinde paranız iade edilmektedir.

 

 

  

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.